Wednesday, January 23, 2013

Hoppar på projektet #Blogg100 !!

Jag har nyligen anmält mig till bloggprojektet #Blogg100.
Det går ut på att skriva 100 inlägg i bloggen under 100 dagar...fram till 3 maj alltså.

Tycker det verkar vara en kul grej, samtidigt som jag "tvingar" mig själv att skriva och blogga, vilket jag älskar.
Dessutom tror jag på min idé med den här bloggen ....tills motsatsen bevisats :)

Men om jag nu ska dra minst ett inlägg om dagen och gärna då ett inlägg med en bild på nån villig vardagsmodehjälte så behöver jag eran hjälp.
Eftersom de är idén med själva bloggen.

Så tveka inte nu, var med och skicka mig en enkel bild på dig i dina kläder. Finns inga regler om hur bilden ska/får se ut.

Skicka bild/bilder till:

bjorn.aspelin@gmail.com
fashionbyslacker@gmail.com

Eller ni som känner mig, kan använda sms eller via facebook.

#blogg100

No comments:

Post a Comment