Thursday, January 24, 2013

Nu kommer #Skägg100 !!

Jag, idag 2013-01-24 
Igår skrev jag ju om  projektet #blogg100. Som jag gladeligen hoppade på och ser som en svhysst utmaning. Om nån annan bloggare är sugen att vara med är det bara att anmäla sig genom att klicka på länken däruppe.

Idag kom svaret #Skägg100 - låt våra skägg växa i 100 dagar.
En helt briljant ide, tycker jag som har  MVG i skäggfetisch från gymnasiet.

Mitt skägg har saknats mig sen de plötsligt försvann den 19 maj i år (fast de hänger på min vägg i hallen)
The Hair Memorial.

Hursomhelst. Jag tänker visa mitt tryne här på bloggen nu, så alla får se vad jag startar med...100 dagar framåt blir 4 maj har nått snille räknat ut. Med jämna mellanrum kommer jag uppdatera er om mitt skäggs framgång. Men kommer nog oftast att använda min  Twitter till skägg-prylen.
Vi får hoppas det växer bra.

Men detta är ju en modeblogg och ska så förbli.
Men eftersom jag är administratör kan man säga att jag bestämmer lite.

#Skägg100 #Blogg100








No comments:

Post a Comment